/ Allmänt /

sovmorgon.

Vi har kommit överens om att vi ska ha varsin sovmorgon. Min är oftast lördagar & Hans söndagar. Hans klarar sova halva morgonen utan problem men jag därimot klarar inte av det hur mycket jag än försöker. Vet egentligen inte varför. Vill väl bara upp till min skrutt helt enkelt. Idag är det min sovmorgon, men här sitter jag medans Hans sover och mysigt har jag. Det är ju helt underbart att gå upp med tuppen, sätta på en kopp kaffe och mysa den lilla stunden Lias vill innan han lämnar sin kära mor för sina bilar.
Sen det här med bilar. Finns det något Lias är helt förälskad i, så är det bilar. Spelar ingen roll om det är hans småbilar, bilar på tv, bilar i verkligheten. Går man upp till affären får man räkna med en timmes promenad även om det går på kanske 6 minuter om man går själv. Alla bilar ska tittas på, och om Lias hade fått bestämma hade han känt på varenda en också. Det är kul han fattat intresse för något så tidigt. Synd bara att verken jag eller hans pappa är speciellt bil intresserade. Tur han har en hel drös med mostrar som älskar bilar som så småningom kan ta med han på lite bilträffar osv.

Annars mår jag väl fortfarande skit måste jag säga. Huvudet värker som bara den.. Gårdagen gick smidigt endå, dom leker fint tillsammans trots där är 3 år imellan. Lite små fight när det handlar om Lias bilar. Det vill han helst ha för sig själv. Idag händer det inte mycket heller. Lämna Jamie så småningom och förhoppningsvis orkar jag ta mig ut på en veckohandling. Ett illa måste.. Vad ska man äta till middag idag? Det vanliga vardagsproblemet. Alltid samma sak vareviga dag. Måste ju handla hem lite gott till ikväll också, för nu börjar ju bigbrother. Så kul, något att sysselsätta sig med på kvällarna så tiden kanske går lite fortare tills det är dax för lillprinsessan att ploppa ut. ♡

Nä, godmorgon på er. :)