/ Allmänt /

Godmorgon.

Känns som världens stress dag. Idag ska hinnas med rätt så mycket. Dagen börjar med ett besök från BVC kl 11, som egentligen skulle kommit igår men ringde och avboka i sista sekund. Aja, det måste göras. Sen ska de hinnas med ett besök hos Hans styvsyster, de ska handlas & vi ska få besök av pillan. Pjuh, en hel del som ska handlas inför imorgon även om vi bara ska ha en myskväll hos oss med Sofie och hennes familj. Vi skulle egentligen suttit själva på nyår då vi inte velat planera ngt för vi inte vetat hur allt skulle bli med Lillan. Men sen fråga Sofie och hennes famij om vi ville umgås, och det kan man ju inte tacka nej till.. :) 

Natten har varit ganska risig också. Hans fick ta natt-passet då jag knappt kunde sitta upp så trött jag var. Vid 5 tiden kom dom upp och la sig och vi alla somna om till 7. Nu är de bara jag, Lias och Mollie som är vakna. Eller ja, jag och Lias. Mollie & Hans sover som stockar. Jag sitter med en go varm kopp kaffe o tittar rundor på lite grejer till lillans rum medans Lias kollar film. Snart dags att lyfta på röven och plocka undan Lias alla 1000 lego bitar som ligger här överallt så BVC slipper trilla och skada sig. ;) 

Nä, ha en bra tisdag då.. :) 
Bebis mys häromdagen. Fina Fia. 🌸