/ Allmänt /

Godmorgon/Godkväll.

Att jag aldrig lär mig. Inte bra att lägga sig i soffan och vila dom gröna när Lias lagt sig för natten. Vaknade vid 9 tiden och nu är jag piggare än piggast. Idag var det första dagen på jobb & förskola på 2 veckor. Gick ovanligt bra att lämna honom idag. Det trodde jag inte alls eftersom Lias har blivit världens mammegris. Men jodå, han är väl trött på mig nu och tyckte det var roligt att komma tillbaka till sina kompisar. Har varit en tuff dag för mig iallafall. Har saknat honom något så in i bombens. Men, jag vet att han har det bra på dagis.

Inte allt för mycket som händer nu för tiden faktiskt. Jag börjar sakta men säkert må bättre. Jag slipper illamåendet iallafall men spyan vill inte riktigt ge med sig. Hemskt! Finns väl inget värre än att spy. Tur Lias tog med sig bilar ut till bilen imorse när vi skulle köra till dagis så han kunde sitta och leka med dom medan jag stod bakom garaget och kalva. Nu i efterhand kan man skratta lite åt det, men just när man står där vill man bara sätta sig och gråta en skvätt. Äh, det släpper förhoppningsvis snart. 15 dagar kvar tills vi får se lilla bebis i magen och jag längtar något så fruktansvärt mycket. Ska bli så roligt. 💓 Tiden springer verkligen iväg.

Nä, får väl hitta på något så jag blir trött igen. Godnatt på er!


#1 / / Anonym:

Av ren nyfikenhet bara.
Vilken vecka e du i?

#2 / / sarah:

Jag är i v.18 :)