/ Allmänt /

Tvåbarnsföräldrar.

Ja, som jag skrev häromdagen är vi ju nu tvåbarnsföräldrar från igår till söndag kväll. Går dagen gick super, bättre än vad jag trodde. Dom två leker på hur fint som helst och jag tror Lias kommer uppskatta ett syskon väldigt mycket. Lias ville nästan direkt visa Jamie sitt rum och sedan dess har dom så gott som bara lekt på ovanvåningen. Man hör hur dom pratar, skrattar och leker. Det gör så gott i hjärtat. Fick mig ett gott skratt när Lias sa till Jamie "Bajs!" Jamie svarar "har du bajsat?" Lias säger "ja!!" Jamie - "ska jag titta?" "Ja!!" Säger Lias. Jamie tittar för fullt i blöjan och säger "du har ju inte bajsat?" "NÄÄÄÄÄ" skriker Lias rakt ut, hahah.. Asså! Unge! :) 

Tyvärr är de jobb som gäller för mig idag. Hans fick ledigt från jobb så han kunde stanna hemma och leka med huliganerna. Vi får se vad vi hittar på för bus när jag kommer hem. Jag är rätt sugen på smita iväg till lager 157 och handla lite klänningar. Ingenting passar mig längre, suck.. Men vi får se, barnen som bestämmer :) 

Hoppas ni får en bra helg allihopa!