/ Allmänt /

Uppe med tuppen.

Jag är vaken och har varit vaken sen runt 5. Riktig morgon människa har jag blivit på senare dar. Kan vissa nätter vakna och kolla klockan, undra när det är dags att gå upp egentligen, känts som jag sovit alledes för länge. Inte alls likt mig. Jag som brukar ta varje tillfälle jag kan för att sova och går gärna inte upp om det inte är ett måste. Aja, det är ganska skönt att sitta här nere framför tv med en varm god kopp kaffe och vakna i lugn och ro. Nu har jag dock suttit för länge i min ensamhet och längtar tills det är dags att väcka resten av familjen. Idag är det ju halloween fest på dagis. Lill prinsen ska vara utklädd till skalett, ska bli kul att se honom när han är på klädd och speciellt hur han reagerar, om han reagerar. Ikväll ska vi åka bus eller eller godis till mormor & morfar och såklart farmor och farfar. Så kul! 

Igår var jag hos barnmorskan. Älskar att åka dit och få lyssna på snäckans lilla hjärta. Måttet låg på 34, hjärtslag 150, och jag har nu gått upp 17 kg. Idag är de 49 dagar kvar. Imorgon har vi gått 33 fulla veckor och går in i v.34. Veckorna går rätt fort nu tycker jag. Magkänslan säger att flickan kommer komma tidigare, men det sa iofs magkänslan med Lias också, men han kom inte förrens 2 veckor efter beräknad förlossning. Jag har iallafall satt igång och börjat tvätta upp lite kläder, ifall ifall och nästa vecka ska vi börja sova med alla hundra snuttefiltar.. 

Imorgon är de Lias födelsedag. 2 år gammal. Stora killen! Kan knappt tro det. Hoppas jag vaknar i god tid innan dom andre så jag hinner duka fram mysig helg frukost och lägga fram alla presenterna till Lias. Han kommer bli överlycklig! På eftermiddagen kommer farmor, farfar, mormor och morfar och gratulerar honom. Han kommer bli så glad, alla favoriter på ett och samma ställe. ❤️ 

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på klockan ska gå så jag kan väcka dom andre. Godmorgon på er, hoppas ni får en bra dag :)