/ Allmänt /

Tisdag då ja..

..Och denna mossan är helt jävla slut i rutan. Varit en ganska jobbig dag. Varit sjukligt trött och inte orkat göra mer än vad jag har varit tvungen till. Lias har varit snäll mot mig och låtit mig ligga på soffan stor del av dagen vilket gör att jag har ganska dåligt samvete och hoppas på att jag är betydligt piggare imorgon så vi kan gå ut och leka i skogen som jag egentligen hade planerat vi skulle göra idag. Pappa Hans hade plockat lite kastanjer till honom på jobb och han blev så överlycklig när han fick se dom och lägga upp dom på rad precis som han gör med allt annat.
 
Ingen av oss orkade heller ställa sig o laga mat så vi lata till det med pizza vilket jag ångrar lite nu såhär i efterhand. Gott kan jag inte påstå det var och jag mår som en rutten fis just nu. Ilamående så de stänker om de. Inte blev illamåendet bättre heller när lilla herren i huset får för sig att hälla ut en två liters coca cola på golvet. Eller, golvet tog väl inte så stor skada, men mattan därimot. Vetetusan om de är dax att säga adjö till mattan eller om den blev bra igen efter en dusch. Vi får väl se när den har torkat. Sen fick han ett litet frispel här hemma precis som han legat på golvet och slickat upp colan och fått en sockerkick. Alla kökstolar står här runt omkring i alla rummen och just nu orkar jag inte ställa dom på sin plats. Jag orkar faktiskt inte göra ett skit. Knappt att jag orkar blogga.. Alla hans bilar ligger lite precis överallt så man får se upp var man går och köket ser ut som rena rama katastrofen, dock inte Lias fel såklart, bara jag som varit för lat för att städa idag. Disk i hela jädrans köket. Så sorligt att ha en diskmaskin men som fan inte gör disken ren hur dyrt jävla diskmedel man än köper och hur mycket man än rensar och rengör diskmaskinen. Lite tråkigt faktiskt..
 
Nä, detta blev bara ett jävla gnäll inlägg. Har inget roligt alls att berätta just nu mer än att det är ''bara'' 80 dagar kvar till beräknad förlossning vilket innebär att jag har varit gravid 200 dagar av 280. Wiho, det börjar närma sig sakta men säkert. 
 
Nu tror jag lilla gossen har myst färdigt med sin kära pappa i vardagsrummet så jag ska gå upp och lägga honom. Uppe på lite övertid idag, men de är sånt som händer. Jag är van vid att väcka hela familjen på morgonen nu för tiden. Vilka sömntutor..
 
Hoppas ni haft en bra dag.. :)