/ Allmänt /

Huxflux middag..

Igår blev de planerat lite huxflux middag med Tobbe, Lotta, Linda & Andreas med familj. Sjukt god middag och jag hoppas dom andre tyckte det också. Så god att jag nästan vill göra den till middag idag igen men det går inte. Idag får Hans och barnen fixa middag på egen hand och jag ska köra ut till Bjuv och ha tjejkväll med Lotta, Linda & Pernilla. Ska bli spännande.. ;) 

Äntligen är det fredag och jag har längtat sjukt mycket efter helgen.. Slippa alla måsten på morgonen, ligga i sängen och morgon mysa med barnen utan stress och få dricka mitt kaffe i lugn och ro!! Helt underbart.. 

Helgen är inte planerat.. Jamie kommer imorgon och ska sova hos oss. Det var längesen vi hade honom så det ska bli kul. ❤️ idag är vi färdiga lite tidigare än vanligt. Lias leker med sina bilar för fullt och jag sitter här med mollie sparkandes bredvid mig. Snart dags att ta tag i dagen med förskola och jobb. Hoppas ni andra får en bra helg.. :)