/ Allmänt /

Äntligen fredag.

Sitter på jobb för tillfället. Hans fick sluta tidigare så han ska hämta Lias från dagis så han får åka jobbe-bilen. Stor favorit tycker Lias. 

Ikväll ska jag på tjejkväll. En flock tjejer, tre rätters och en massa skvaller. Kul! Ser jag fram imot. Mycket som händer denna helgen men det tycker jag om. Så som nätterna ser ut för tillfället behöver jag hålla igång annars hade jag suttit upp och sovit! 😫 

Var ute & köpte nytt soffbord idag. Super nöjd faktiskt. Satt halva dagen och leta efter den perfekta mattan men antingen var dom slut sålda, för dyra eller inte på lager. Till slut gav jag Hans fria händer att köra ut och köpa en matta han tyckte passa in och resultatet blev faktiskt väldigt bra. Hade kanske önskat mattan hade varit lite ljusare, men det blev väldigt mysigt i vardagsrummet, så som sagt, jag e nöjd! 👍🏻 

Nä, får väl avrunda här.. Ha en trevlig helg! 

Vimflaskan fick också komma med på bild! 😅